.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفي مازندران در هفتصد و هشتاد دقيقه

مازندران در هفتصد و هشتاد دقیقه معرفي مي‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری، سیدعلی اکبر طاهایی، استاندار مازندران عصر امروز در جلسه تهیه فیلم مستند معرفی مازندران تحت عنوان نگین سبز ایران، گفت: این فیلم به منظور معرفی قابلیت‌های استان در عرصه‌های مختلف برای ایرانیان مقیم خارج و مخاطبان داخلی کشور تهیه و از شبکه جهانی جام‌جم و شبکه سراسری یک و سه جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.
طاهایی با بیان این مطلب که در تهیه مستند زمان نباید طولانی شود تا از حوصله مخاطب خارج شود، اظهار داشت: تاریخ سیاسی استان یکی از محورهای مهم این مستند ۷۸۰ دقیقه‌ای خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: مازندران ثروت طبیعی فراوانی دارد اما ما نتوانستیم این ثروت را به سر سفره‌های مردم بیاوریم.
استاندار خواستار تهیه و تدوین نماهنگ ۱۵ دقیقه‌ای از جذابیت‌های استان علاوه بر مستند فوق شد و تصریح کرد، نبود یک نماهنگ جامع و کامل برای معرفی مازندران در مراودات اقتصادی با سایر کشورها کاملا مشهود است که بایست در قالب کار هنری فاخر و ماندگار تهیه شود.
وی با اشاره به این که نماهنگ مذکور نیاز فوری استان است، یادآور شد: در تهیه این نماهنگ به مازندران قبل و بعد از انقلاب به صورت مقایسه‌ای پرداخته می‌شود.
گفتنی‌ست که مستند نگین سبز ایران در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای با تهیه‌کنندگی علی اکبر شاه مرادی و فریدون طاهری و کارگردانی نورالدین نیک روش تهیه خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.